Butterfly wings

Dragele mele,

Astăzi în plină agitație de Miercuri am prins gust de Primăvară. După momente de schimbări bruște de temperatură și ploaie ne-am bucurat de razele soarelui de Martie. Recunosc mi-a prins bine să stau sub lumina caldă și gândul mi-a zburat la zilele ce au să vină.

Și pentru că sunt nerăbdătoare să încep cât mai curând bucuria zilelor cu cer senin și soare strălucitor, am căutat inspiraţie. Astfel am găsit:

Ţinută realizată din bluză albă cu mâneci fantezie, croită din material uşor şi pantaloni cocktail lungi, cu crăpătură pe lateral, din lurex.

Pantalonii cocktail au o croială îndrăzneață  Aceștia sunt realizați dintr-un material fluid care conferă o notă boemă ținutei.

Modelul ales avantajează orice tip de siluetă sau înălţime, menită să ne  evidenţieze picioarele.

Datorită culorii nude a pantalonilor și a sezonului în care ne aflăm am optat pentru o bluză albă cu mâneci fantezie, croită din material uşor.

Ţinuta se poate accesoriza ușor cu o pereche de cercei supradimensionaţi și completa cu o pereche de stiletto, sau pentru perioada de vara, cu sandale.

ENG

My dears,

Today we got a taste of Spring. After long rainy days we enjoyed the sunshine of March. I admit, it was good to sit under the light of the sun and my thoughts flew to the days to come. And because I’m anxious to start the joy of the days with blue skies, I looked for inspiration. And here is what i found:

Hope you enjoy it!

Detalii ţinută

Bluză Sesala (Disponibilă pe comandă)

Pantaloni Sesala (Disponibili pe comandă)

Sandale: H&M

Foto credit: Costina Purice

23 thoughts on “Butterfly wings

Leave a Reply

