Happy women’s day

Am început să trăim Primăvara și alergăm cu zor  printre zilele pline de soare și zgomot ale lunii Martie.

Pentru că vremea de afară ne inspiră constant astăzi ne-am decis să organizăm cămăruța cu hăinuțe și să ne pregătim cum se cuvine pentru sezonul care a început. Iar cum afară este cum nu se poate mai imprevizibil, ne-am gândit să parcurgem această trecere treptat, şi am început astfel:

Am ales fusta universală, sau mai bine zis fusta care nu se demodează niciodată, pentru a sărbători feminitatea.

Modelul ales este cloşul-întreg, cu pliuri simetrice, care avantajează orice tip de siluetă sau înălţime. Personal am ales lungimea deasupra genunchilor, pentru a lăsa ca ținuta să ne  evidenţieze picioarele.

Datorită culorii clasice am optat şi pentru un top negru simplu. Ţinuta se poate accesoriza ușor cu un colier statement, sau cu o pereche de cercei supradimensionaţi.

Simplitatea ținutei ne-a fermecat, drept urmare aceasta este propunerea pentru ţinuta de Ziua Femeii. Tu astăzi cum îmbraci 8 Martie?

Mai jos lasă-ne un comentariu cu ținuta pe care o porți astăzi. Sesala îți oferă de Ziua Femeii un premiu! Fii prima care strânge cele mai multe  like-uri pentru outfit-ul zilei până duminică, 12.03.2017, ora  00:00 şi primește un cadou vestimentar creat de un designer român. Poartă și tu by A. Sescu!

Mult succes!

Detalii ţinută

Fustă Sesala : neopren (Disponibilă pe comandă)

Top : Local stores

Botine : H&M

Foto credit : Costina Purice

 

6 thoughts on “Happy women’s day

Leave a Reply

