Polka dots Dress

Întotdeauna ne-au fascinat anii ”50 cu frivolitatea  modei americane din acea perioadă. Din acest motiv, recunoaștem ne-am gasit obiectul dorinței în materialele polka dots.

Pentru că ne plac bulinele tare mult, ne doream o rochie cu un astfel de model care să poată pune în valoare orice tip de siluetă. Aşa că ne-am decis să o realizăm, iar ce am obţinut este:

pau_2964

O rochiţa de mărime scurtă, cu pliuri aranjate spre interior, cu un decolteul în formă de  V centrată de mâneci scurte. Modelul este realizat din bumbac cu ținută care amintește întocmai de anii ”50 și de Marilyn Monroe!

pau_2984

Știm că frumusețea nu stă doar în ochii privitorului, ci și în detalii, așa că am croit mânecile în stil prinţesă, cu un pliu simetric la tiv. 

pau_2970

Pentru a-i păstra simetria, rochiţa noastră se închide cu fermoar ascuns la spate!

rochie-2

În completarea ținutei noi am ales ca și încălţăminte o pereche de pantofi Oxford casual, foarte comozi. Aceștia au întregit perfect tabloul pe care ni-l sugera rochita polka dots.

pau_2987

Nu am rezistat tentației de a aduce rochița în secolul 21 și am asortat-o cu un colier masiv, elegant , de culoare roşu cărămiziu.

Voi cum aţi asorta această rochiţă? Aştept cu interes sugestiile voastre!

O zi minunata ca voi dragelor!

 

Detalii ţinută

Rochie Sesala : bumbac (Disponibilă pe comandă)

Pantofi : Local stores

Foto credit : Costina Purice

 

 

23 thoughts on “Polka dots Dress

    • Sesala says:

      Mulţumesc frumos! ❤ Şi eu simţeam la fel, dar am început mai întâi cu o bluziţă simpatică , după cu o fustă, iar acum am trecut la rochiţă! Aşa că just : do it! 🙂 Te pup!

Leave a Reply

